Toekomstige Organisatie Naktuinbouw (TON)

We zijn een kennisorganisatie en spelen in op de ontwikkelingen die op ons afkomen. Daarom stelden we enkele jaren geleden het strategische plan Naktuinbouw Next Level op. Klant- en resultaatgericht werken zijn daarin belangrijke doelstellingen. We werken toe naar een procesgerichte inrichting gebaseerd op de behoefte van onze klanten. Om Next Level te bereiken, werken we slimmer (met klanten) samen, gebruiken we nieuwe technologieën en investeren we in de ontwikkeling van onze medewerkers.

In het programma TON2024 bedenken we samen de beste inrichting en besturing.

Dit op basis van vooraf ingestelde (inrichtings)eisen. We gaan meer resultaatgericht te werk met de klant centraal. In 2022 kreeg onze nieuwe organisatiestructuur steeds meer vorm. De beoogd unitmanagers zijn bekend. Voor de unit Bedrijfserkenningen zetten we een vacature open. Kwartiermakers startten met het vormen van de nieuwe units. En het organogram is zo goed als klaar. Doel is om vanaf begin 2024 in de nieuwe organisatiestructuur te werken.

In het programma Informatievoorziening werkten we aan de ontwikkeling van een datawarehouse. Een plek om al onze data te bijeen te brengen, om vandaaruit de beschikbare data slim in te zetten.