Het coronavirus

Eind februari werd duidelijk dat het coronavirus fel om zich heen greep. Naktuinbouw startte daarom op 2 maart met een eigen Coronateam. Het team werkte maatregelen uit voor extra hygiëne, op afstand van elkaar werken en bezoek van en aan externen. Het aantal zieke collega’s bleef beperkt. Bij de besmettingen waren er geen relaties aan te tonen naar werkomstandigheden. Dit blijkt uit eigen bronnen- en contactonderzoek.

Een groot deel van ons laboratorium werkte dit jaar in ploegendienst. We splitsten ons team Bedrijfsvoering in een kasteam en vollegrondsteam. Collega’s met  kantoorfuncties werkten thuis, tenzij het niet anders kon. We gingen over op online vergaderen. Via vlogs deelden collega’s hoe het met hen ging en hoe het werk veranderde.

Een aantal trainingen konden we vanaf september deels of helemaal online aanbieden. De jaarlijkse excursie van HAS Den Bosch en de Kennisdag voor ons bestuur vonden eveneens online plaats.

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. Let your users get to know you.